Samil Aledin
Samil Aledin on kulutuskäyttäytymisen ja brändätyn elämän, erityisesti teinien brändikulutuksen, tutkija ja syvällinen ymmärtäjä.
Tutkimukseen pohjaavan konsultoinnin lisäksi Samil on ollut luennoimassa ja vetämässä työpajoja Suomen suurimmissa yliopistoissa ja yksityiskoulussa Yhdysvalloissa. Hän puhuu mielellään kuluttajien brändisuhteista, pätevistä ja lämminhenkisistä brändeistä, teinien kulutuksesta ja brändeistä sekä erityyppisen tutkimuksen, erityisesti videomuotoisen tutkimuksen, hyödyntämisessä liiketoiminnan kehittämisessä.
Tutkimuksen saralla hän on mm. pioneeri brändeillä kiusaamisen luokittelussa. Työpajoissa brändit saavat ryhtiä, asemaa ja suuntaa selkeillä malleilla.
PUHEENAIHE-EHDOTUKSIA
Kuluttajien brändisuhteet – Holistinen näkemys brändeistä
Teinien brändisuhteet
Teinien brändikiusaus: Miten ja miksi brändejä käytetään kiusaamisessa?
Nämä asiat aikuisten pitää tietää teinien brändeistä.
Ihmiset ovat brändejä ja brändit ovat ihmisiä.
Vastuullinen brändin johtaminen – työkalu sosiaalipsykologista
#brands
#consumerbehavior
#youthconsumption
#teenconsumption, #teenagebrands
#humanbrand
#customerexperience
#videoethnography
#ethnography
#videographicresearch
Lähetä viesti suoraan puhujalle
Voit lähettää suoran yhteydenottopyynnön Samilille. Hän vastaa sinulle henkilökohtaisesti.


Katja Nurmi
kerro tapahtumastasi
Haluamme auttaa tapahtumasi sisällön suunnittelussa ja palvelumme käyttöönotossa. Ota yhteyttä niin lähdetään liikkelle!