Sani Leino
Sani Leino on sosiaalisen median ja myynnin asiantuntija joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista.
Sani Leinolla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä sekä B2B että B2C myynnin parissa. Hänet on listattu maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon maailmassa vuonna 2016. Tämän lisäksi hän on ollut ainoana suomalaisena mukana luomassa digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa “Professional Diploma in Digital & Social Selling” arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Sani toimii nyt perustamansa SALES Consulting -yhtiön toimitusjohtajana ja myyntivalmentajana auttaen yritysten myyntiprosessien modernisoinnissa.
Sani Leino on ollut toteuttamassa ja luomassa Suomeen vahvaa startup ja opiskelijayrittäjyyskulttuuria jo vuodesta 2007 lähtien ja hänet tunnetaan start-up-piireissä yhtenä Entrepreneurship Society (ES) -toiminnan suomalaisista pioneereistä. Sani sai Inno Drive -innovaatiopalkinnon opiskelijayrittäjyystoiminnasta perustamiensa Yrittäjyystiistai, Metropolialueen Yrittäjyysakatemia ja Laurea Entrepreneurship Society instituutioiden ansiosta.
Viiden tähden asiakaskokemus
Sani Leino on yksi suositun Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajista, joka ilmestyi 2017. Viiden tähden asiakaskokemus -kirja kertoo, miksi, miten ja millä tuotetaan asiakkaille ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, joilla herätät asiakkaidesi kiinnostuksen ja voitat luottamuksen verkon kiristyvässä kilpailussa. Kirjassa kerrotaan tarinoita siitä, kuinka elämyksellinen asiakaskokemus synnytetään erilaisissa ympäristöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin. Yhdessä Perttu Ahvenaisen ja Janne Gyllingin kanssa kirjoitettu kirja on Kauppakamarikustannuksen vuoden 2017 myydyin tietokirja.
PUHEENAIHE-OTSIKOITA
Social Selling – sosiaalinen media on uusi kädenpuristus
Viiden tähden asiakaskokemus – tee asiakkaistasi faneja
Digitalisaatio & Teknologia – Maailma muuttuu vauhdilla, pysytkö perässä
Sosiaalinen media ammattikäytössä – miten saat sosiaalisesta mediasta työkalun itsellesi
Modernin myynnin käsikirja – miten asiakas haluaa tulla kohdatuksi?
Social Selling on myynnin toimintatapa, jossa digitaalisten ja sosiaalisten kanavien avulla pyritään luomaan lisää myynnillisiä mahdollisuuksia, sekä syventämään suhteita nykyasiakkaiden ja rakentamaan luottamusta potentiaalisten asiakaskandidaattien kanssa myyntiprosessin vaiheiden ohella.
#SocialSelling
#SocialMedia
#Asiakaskokemus
#Myynti
#Modernimyynti
#Digitalisaatio
#Henkilöbrändi
#Asiantuntijabrändi
#SosiaalinenMyynti
#Inbound
#Teknologia
#Vuorovaikutustaidot
#Tunneäly
#Asiakaspalvelu
Lähetä viesti suoraan puhujalle
Voit lähettää suoran yhteydenottopyynnön Sanille. Hän vastaa sinulle henkilökohtaisesti.


Katja Nurmi
kerro tapahtumastasi
Haluamme auttaa tapahtumasi sisällön suunnittelussa ja palvelumme käyttöönotossa. Ota yhteyttä niin lähdetään liikkelle!