Antti Merilehto
Tekoäly ja luovuus
Meillä kaikilla on kokemuksia teknologian kanssa toimimisesta asiakkaana. Kyseessä voi olla vakuutusyhtiön sivulla ollut chatbot tai vastaanottoaulan Pepper-robotti.
Millä tavalla teknologia muokkaa asiakaskokemusta? Miten verkossa toimivat palvelut kuten Netflix ja Spotify hyödyntävät dataa asiakasymmärryksen lisäämiseen? Mitä työkaluja yrityksellä on käytettävissä tänä päivänä parempaan asiakasymmärrykseen?
Näihin ja moniin muihin kysymyksiin vastaa Antin puheenvuoro Asiakaskokemus ja teknologia. Lähes kaikki uudet verkkopalvelut hyödyntävät asiakkaan kerryttämää dataa palvelun personoinnissa joko jokaiselle asiakkaalle tai eri asiakassegmenteille. Eri mantereilla datan jakamista säätelevät lait ovat vaihtelevia. Millä tavalla treffisovellus Kiinassa eroa eurooppalaisesta datan jakamisen osalta?
Voit pyytää tarjouksen puheenvuorosta suoraan tästä. Viestisi menee suoraan Antille ja hän vastaa sinulle pian henkilökohtaisesti